عرضه مستقیم از کارخانه تولید کننده فروسیلیس
دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 89
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 566
:: بازدید ماه : 6305
:: بازدید سال : 37745
:: بازدید کلی : 1663645
عرضه مستقیم از کارخانه تولید کننده فروسیلیس

فروسیلیس از ترکیب سیلیکون، آهن و برخی عناصر دیگر به وجود می آید. میزان سیلیکون موجود در این ترکیب بین 10 تا 90 درصد و بقیه آن آهن است. فروسیلیس کاربردهای زیادی به خصوص در صنعت فولاد دارد. به عنوان مثال به عنوان وسیله ای برای کاهش اکسیژن و ایجاد ساختاری نشکن در چدن استفاده می شود.

فرآیند تولید این ماده اولیه در دمای بالای 2500 درجه سانتیگراد و در کوره بلند یا کوره قوس الکتریکی انجام می شود. فروسیلیس که به فروسیلیسیم نیز معروف است. این ماده متراکم و خاکستری است. این ماده اولیه بو ندارد و تنفس آن می تواند برای سلامتی انسان مضر باشد.

فروسیلیس چیست؟
کاربرد فروسیلیس در صنایع مختلف
فروسیلیس به دلیل استفاده از آن. جایگاه خود را در صنایع مختلف تثبیت کرده است. از این ماده اولیه در صنایع ریخته گری فولاد، جوشکاری و متالورژی استفاده می شود.

کاربرد فروسیلیس در صنایع فولاد و ریخته گری
فروسیلیس یکی از محصولاتی است که در صنعت ریخته گری کاربرد فراوانی دارد. این محصول بیشتر به عنوان نوعی عامل جوانه زنی اضافه می شود. به طور گسترده ای در چدن استفاده می شود.از طرفی برای تولید گرافیتی های مختلف به این محصول فولادی نیاز دارید.

کاربرد فروسیلیس در صنعت جوشکاری
صنعت جوشکاری یکی از صنایع پرطرفدار در زمینه خرید و استفاده از این ماده اولیه می باشد. در این صنعت از فروسیلیس برای ساخت الکترودهای گرافیتی استفاده می کنند. الکترودها نقش مهمی در جوشکاری دارند.

از طرف دیگر، فروسیلیس یک گزینه پوشش خوب در نظر گرفته می شود. سیم های جوش و الکترودهای جوشکاری نیاز به پوشش دارند که فروسیلیکون به خوبی انجام می دهد.

کاربرد فروسیلیس در متالورژی
متالورژی صنعتی است که در آن قطعات فلزی مصنوعی، ماشین‌کاری، جوشکاری و غیره تولید و تولید می‌شود. فروسیلیس یکی از مهمترین اجزای چدن یا فولاد آلیاژی است که برای فولادهای نسوز استفاده می شود. از طرفی استفاده از این محصول برای فرآوری بسیاری از مواد معدنی ضروری است.

خواص شیمیایی فروسیلیکات چیست؟
نقطه ذوب فرو سیلیس بین 1290 تا 1390 و نقطه جوش آن حدود 2355 درجه سانتیگراد است. این ماده خام در نزدیکی آب واکنش نشان می دهد و باعث تکامل هیدروژن می شود. همچنین دارای خواص مغناطیسی و مقاومت در برابر خوردگی بالایی است.خواص شیمیایی فروسیلیکات
روش تولید فروسیلیس
تولید فروسیلیس کار ساده ای نیست و نیاز به تجهیزات مدرن، کیفیت و دانش بالایی دارد. تولید این ماده نیاز به کوره با دمای بالا دارد. البته بیشتر اوقات برای انجام این عمل از کوره های قوس الکتریکی یا کوره های القایی استفاده می شود. مواد خام را با توجه به نسبت مورد نیاز وارد کوره می کنند. سپس در دمای بالا ذوب می شوند. پس از این مرحله، ترکیب مذاب حاصل از قیف مخصوص خارج شده و به واحد ریخته گری منتقل می شود. در واحد ریخته گری، دی اکسید فروسیلیس مذاب قالب گیری می شود و پس از سرد شدن، توسط دستگاه سنگ شکن قطعه قطعه می شود.

حامل های آهن و مواد احیا کننده در تولید این ماده سیلیکونی نقش دارند. کوارتز و کوارتزیت مهمترین منابع سیلیکون هستند که 97 درصد آن سیلیکون است. عملیات بازسازی این محصول در کوره کربن انجام می شود. این کربن نیز توسط کک یا زغال سنگ تامین می شود.

تولید فروفورس
نکته مهم دیگری که برای تولید فروسیلیس باید در نظر داشت. ترکیب آن بدون سرباره است. سرباره به ترکیباتی گفته می شود که برای جداسازی مواد مختلف از یکدیگر استفاده می شود.زیرا تمام مواد مورد استفاده در تولید فروسیلیسیم به عنوان مواد اولیه استفاده می شود. روند تولید این محصول را می توان بدون سرباره در نظر گرفت. همچنین برای ساخت این محصول بهتر است از مواد با خلوص بالا استفاده شود.

اگر شما هم می پرسید فروسیلیس چیست؟ باید گفت فروسیلیس یکی از آلیاژهای سیلیکونی است که در صنایع مختلف کاربرد فراوانی دارد. خواص شیمیایی فروسیلیس امکانات مختلفی را برای این محصول به ارمغان آورده است. اما اگر به دنبال این محصول هستید یا سوالی در مورد آن دارید؛. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند. فقط زنگ بزن

فروسیلیس چیست؟
فروسیلیس را می توان از ترکیب سیلیکون، آهن و برخی عناصر دیگر به دست آورد. این محصول به عنوان ماده اولیه در بسیاری از صنایع استفاده می شود.

کاربرد فرو سیلیس در صنایع مختلف چیست؟
در صنعت ریخته گری از این محصول به عنوان عامل جوانه زنی استفاده می کنند. در متالورژی از این محصول برای تولید قطعات فلزی مصنوعی، ماشینکاری، جوشکاری و ... استفاده می شود. در جوشکاری از فروسیلیس برای ساخت الکترودهای گرافیتی استفاده می کنند.فرآیند تولید فروسیلیس چگونه است؟
برای تولید فروسیلیس، مواد اولیه در کوره در دمای بالا به نسبت لازم ذوب می شوند. سپس مواد مذاب با استفاده از قیف مخصوص به واحد ریخته گری منتقل می شود. در واحد ریخته گری، دی اکسید فروسیلیس مذاب قالب گیری می شود و پس از سرد شدن، توسط دستگاه سنگ شکن قطعه قطعه می شود.



تعداد بازدید از این مطلب: 200
برچسب‌ها: فروسیلیس ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1

نویسنده : مهدی
تاریخ : شنبه 15 مهر 1402
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید